[Czuwaj] Skuteczność kursów drużynowych

"Adrian Łaskarzewski" adrian_2 w zhp.inet.pl
Pon, 12 Cze 2006, 02:37:18 CEST

Jakiś czas temu, w innym wątku, Janusz Sikorski zadał mi pytanie, co obecnie robią kursanci kursów drużynowych, których byłem komendantem.
Z własnej ciekawości co do takiej metody oceny skuteczności kształcenia, podsumowałem to sobie.
Kurs Drużynowych Wędrowniczych WęDKa miał dwie edycje, pierwsza na przełomie 2004 i 2005, druga w 2005 roku (5 biwaków śródrocznych).

Kursantów na obu kursach było razem 20.
Co obecnie robią kursanci Wędek?

5 osób pełni funkcję drużynowego drużyny wędrowniczej.
4 osoby są członkami drużyn wędrowniczych.
4 osoby pełnią funkcję drużynowego drużyny harcerskiej, w tym jedna dodatkowo komendanta związku drużyn i członka KR hufca.
3 osoby pełnią funkcję przybocznego drużyny starszoharcerskiej.
1 osoba pełni funkcję komendanta szczepu.
1 osoba nie pełni żadnej funkcji, ale działa w hufcu.
2 osoby (nie ukończyły kursu) są poza ZHP.

Jak oceniacie takie wyniki?

hm. Adrian Łaskarzewski

PS.
To, jakie były te kursy, to głównie zasługa ich kadry:
phm. Anna Błaszczak (silnik główny kursów)
phm. Michał Dusza
phm. Justyna Sarnacka
hm. Edyta Siwińska
phm. Agnieszka Skrycka