RE: [Czuwaj] Prośba o plik

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Wto, 13 Cze 2006, 15:58:38 CEST

Pamiętajcie tylko, że:

- logo poiwnno używane być tylko w kolorach białym, czarnym, lub zielen
pantone 355

-logo jest chronione prawem ochronnym nr 152215, a więc nie może być
wykorzystywane w celach komercyjnych (odsprzedaż), co jest obecnie czynione
przez niektóre firmy (właściciele myślą, że fakt posiadania przez nich
stopnia hm zwalnia ich z tego obowiązku i mogą na tym zarabiać :] )

Oczywiście można je wykorzystywać do celów wewnątrzorganizacyjnych.