[Czuwaj] Re: 1%

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Wto, 13 Cze 2006, 21:44:18 CEST

Dnia 13-06-2006 o 14:09:14 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Dużo zależeć będzie od szczegółowych sformułowań w ustawie.
> Np. czy oprócz podania "identyfikatora" OPP
> podatnik będzie mógł jeszcze o czymś decydować.
> Np. w odrębnym "piśmie/oświadczeniu" kierowanym
> już do OPP.
> Gdyby tak było to wówczas druzynowy zbierałby stosowne
> "oświadczenia" podatników/donatorów,
> co ograniczałoby "samowolę" KCh.
> To takie "luźne myśli".
> Wiesz coś więcej o tych projektach ?
> Czesław

Dokładnie tak...
W tym roku będę miał około 3 tys ale jeśli miałbym zbierać na chorągiew...
W drużynie to całkiem sporo, kupię za to sprzęt, a tak nie będzie nic :/
no chyba że będzie mechanizm kierowania tego "w dół" na zasadzie kto
zebrał ten dostaje. Sam pomysł by nie było wpłat tylko deklaracja w PIT
jest super, sam za tym stawałem wielokrotnie na różnych forach, ale musi
być możliwość wskazania ostatecznego odbiorcy.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski