[Czuwaj] Re: 1%

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 13 Cze 2006, 22:43:34 CEST

Powiedzmy sobie jasno.
Musi być tak, żeby ta kasa szla do jednostek, a nie do choragwi.
I już. Finito. Jeśli będzie inaczej, to Rada Naczelna będzie miala robote
jak to zrobic, żeby kasa szla tam, gdzie była kierowana przez podatnikow.
Nie wyobrazam sobie inaczej.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl