[Czuwaj] Współpraca ze szkołami

Marcin Kłodnicki bochenek2 w wp.pl
Śro, 14 Cze 2006, 10:15:51 CEST

Witam:)

Jakos tak troche dawno nie udało mi sie nic napisać, więc teraz trochę
nadrobię zaległośći:)

Niedługo przyjdzie mi napisać i obronic pracę dyplomową z zakresu
Zarządzania w Oświacie.
Jako temat oczywiście wybrałem coś mi bliskiego:)
Konkretnie chodzi o możliwości współpracy hufców, tudzież szczepów
harcerskich ze szkołami. Będzie musiało tam być w każdym zdaniu słowo
zarządzanie, ewentualnie koordynacja, ale to juz mały problem:)

Zależałoby mi na przedstwaieniu jak najszerszych możliwości współpracy
jednostek harcerskich i szkół.

-jeśli istnieją wspołne akcje letnie czy zimowe
- biwaki
- tudzież wszystkie inne tego typu imorezy.

W grę wchodzą równiez inne jednostki oświatowe - przedszkola, domy dziecka:)

W związku z tym prosiłbym o przesyłanie na priv wszelkich pomocnych
materiałów.
Najchętniej przyjme to w formie sprawozdań, bo podejrzewam, że i tak z
takich imprez jest coś takiego sporządzane:)
Ewentualne jakies plany takich imprez też chętnie przygarnę.

Oczywiście wszystkie materiały umieszczę w pracy za zgoda osób
nadsyłających i z odpowiedznią adnotacją, skąd i od kogo:)

Z góry dziękuje :)

papatki
bochenek