[Czuwaj] Rada Naczelna

Jacek Rosłonek kasztanw-wa w tenbit.pl
Nie, 18 Cze 2006, 18:36:00 CEST

----- > Pamiętam też swoje zdziwienie kiedy zauważyłem, że pracownicy 4Ż
poruszają
> się wspaniałym nowiutkim Fordem... no nie wiem. Pewnie jest w leasingu,
ale
> czy to musiało być nowe auto, skoro zaczynamy, nie mamy jeszcze zysków?
> Zanim się w szczepie, hufcu nie dorobiliśmy używanego busa to jeździeliśmy
> starymi syrenami czy Nyskami.

co do forda to jest w 100% za- jednak szanujmy swoj wizerunek, czas.
poza tym skad wiesz ze jest nowy- ladnie oklejony ale pod maska moze byc cos
innego- ten model jest w produkcji od 2001.

ja bym raczej nie sugerowal pozbywania sie forda ale moze pare zbednych
etatow :)
sklep + mudnury= tak duzo jednak nie trzeba.

bulon