[Czuwaj] Rada Naczelna

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Nie, 18 Cze 2006, 22:04:04 CEST

CIACH

6. Przyjęto założenia programowe Zlotu w Kielcach i Wyprawy wędrowniczej
oraz budżet obu tych przedsięwzięć. Trochę dyskusji było przy budżecie Zlotu
w Kielcach. Kontrowersję wywołała wysokość stawki dziennego wyżywienia - 20
zł za jeden dzień dla 10.000 uczestników. Gdy powiedziałem, że na obozach
stawki wynoszą 12 zł - to zakrzyczano mnie, że tak nigdzie nie ma. Ciekawe.

Tu dam taki komentarz - byłem przeciwny tej stawce. Dla mnie to dużo za
dużo. W tej chwili koszt wpisowego na Zlot wynosi 350 zł. Do tego dojdzie
koszt programu chorągwianego, koszty przygotowań kontyngentu chorągwianego i
przejazd na miejsce Zlotu. Różne chorągwie różnie liczą, ale do mnie
dochodzą słuchy, że za Zlot uczestnik będzie musiał zapłacić, w zależności
od chorągwi od 650 zł do 1.100 zł. Wysokość ta będzie oczywiście zależała od
tego ile dotacji pozyska chorągiew i jak daleko musi jechać do Kielc oraz
jakie przygotowania do Zlotu przewiduje. Wydaje mi się (mam wrażenie, że to
jest oczywiste, ale okazało się, że nie dla wszystkich), że każda obniżka
wpisowego wpłynie na frekwencję na Zlocie. Każda wyższa kwota, spowoduje iż
uczestników będzie mniej. Do tego, zachodzi konieczność wpłacenia pierwszej
raty wpisowego (50 zł) do 15 listopada 2006. Propozycja aby przesunąć termin
wpłaty 1 raty na 15 stycznia 2007 nie spotkała się ze zrozumieniem
Skarbnika, który uważa, że dla bezpieczeństwa przetargów już w grudniu
trzeba wiedzieć dokładnie ilu uczestników będzie liczył Zlot.

hm. Rafał Klepacz
Wiceprzewodniczący ZHP

[A51]

CZYLI  STAWKA   20ZL ?
czy tylko ty oponowales  przeciwko tej  stawce ?
czy ktos inny też (został  do tego  zobowiązany  jestem  ciekaw  czy to
zrobił)

Dariusz Mołodecki