[Czuwaj] Rada Naczelna

Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Nie, 18 Cze 2006, 23:12:36 CEST

> Kontrowersję wywołała wysokość stawki dziennego wyżywienia - 20
> zł za jeden dzień dla 10.000 uczestników. Gdy powiedziałem, że na obozach
> stawki wynoszą 12 zł - to zakrzyczano mnie, że tak nigdzie nie ma.
> Ciekawe.

I tu powinien być sprzeciw większości. Dziwie się że to założenie - takiej
stawki żywieniowej przeszło. Nawet jeśli tyle uczestników będzie się
stołować w restaruacji to nie sposób tej stawki wyrobić. Z doświadczenia
organizowanych placówek letniego wypoczynku wiem że już przy 100 osobowej
placówce, stawka 10 złotych nie jest do wyrobienia, przy założeniu że
uczestnicy mają tyle jedzenia że mogłyby do domu zabierać dla rodziny... ale
sie wyrabia....
Ale 20 zł... to już przesada....

---
phm. Łukasz Pierzchalski