[Czuwaj] Rada Naczelna

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 19 Cze 2006, 00:52:13 CEST

::Natomiast zastanawiam się czemu nie sięgnąć po doświadczenia imprez
::zagranicznych?
::
::Z tego co wiem, na Eurojamie dostarczane były półprodukty i książki
::kucharskie. Każdy gotował dla własnej drużyny. Jak to było dokładnie?
::

Tak samo jak na Bla Sommer Camp w Danii, jak na wszystkich Mootach (byłem
tylko na jednym - w Szwecji i jedzenie robiliśmy sami, ale wiem, że na
innych mootach tez tak było), Jamboree, Zlocie rosyjskich skautów na
Sumatrze i Bundesfart (albo jakoś inaczej się to pisze) organizowanym przez
BDP w Polsce. I w ogóle to nie znam obozu czy Zlotu skautowego gdzie posiłki
przygotowywałaby kucharka, a pionierkę zakład stolarski.

Seascout