Re: [Czuwaj] Re: Jak gotować obiady

Daniel Laskowski laskowskidaniel w interia.pl
Pon, 19 Cze 2006, 11:47:05 CEST

> Pomysł Goorka z półproduktami podoba mi się. Na niedawnym rejsie trzy
> zastępy na trzech Sasankach. Obawiałem się jak będzie z obiadem, bo
> śniadanie i kolacje to wiedziałem, że moi harcerze zrobią. Wyszło
> nieźle. Mieli półprodukty takie, jakie można kupić w marketach:
> słoiki, ziemniaki puree, ryż, kaszę.

(...)

Nie wyobrazam sobie innego rejsu, jak gotowanie samemu. Po to na kabinowych jachtach sa butle gazowe, zeby z nich korzystac, zwlaszcza jak plywa sie tak aby omijac glosne porty.

--
Z POważaniem
pwd. Daniel Laskowski HO

Quality is important, not quantity.