[Czuwaj] Re: Gotowanie na zlocie

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Pon, 19 Cze 2006, 14:06:50 CEST

Zaraz, nie do końca rozumiem. Naszą misją jest wychowanie a nie obrona
narodowa. Jakkolwiek "mięcy" nie byliby pracownicy MENiS, to właśnie z nimi
powinniśmy współpracować.

W trakcie wizyty sekretarza generalnego ICCS w Polsce, kilka tygodnie temu,
usłyszeliśmy pytanie na które dość cięzko było odpowiedzieć: "dlaczego
kurczę waszym zwierzchnikiem jest biskup polowy, a nie biskup ds. młodzieży.
Wydawało mi się, że jesteście organizacją wychowującą młodzież, a nie
wspomagająca wojsko".

I pomyśleć, że dla tylu osób to oczywiste że to właśnie powinien być biskup
polowy, MON i w ogóle na barykady ludu roboczy :]