[Czuwaj] Supermarkety jeszcze raz

Piotr Sterczewski Inkler w poczta.fm
Pon, 19 Cze 2006, 14:37:12 CEST

>> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3425410.html
>>

JR> to w koncu oni żebrzą czy zarabiają?
JR> bulon

Nie chcę zaczynać znowu dyskusji na ten temat, ale chcę się podzielić
swoim zdaniem.
Polecam sobie poczytać komentarze pod tym artykułem. Są w
większości pozytywne, co może zadziwiać tym bardziej, że użytkownicy
forum gazety.pl często bywają wysoce zjadliwi.

Argument o fatalny odbiór społeczny takich akcji jest więc chyba lekko
przesadzony.

A z drugiej strony - mówienie o tych akcjach jako o służbie jest
sporym nadużyciem myślowym. I radzę też takiej ciemnoty nie wciskać
harcerzom :-). Bo to jednak akcja zarobkowa. Tylko tyle.

Piotr Sterczewski

Zobacz nowosci salonu moto w Madrycie >>> http://link.interia.pl/f1961