[Czuwaj] Zysk ze Zlotu

Pon, 19 Cze 2006, 13:24:09 CEST

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 19 June 2006 00:57
Subject: RE: [Czuwaj] Rada Naczelna

::   impreza  chyba  ma
::przyniesc  dochod  charagwiom  organizujacym

Ponieważ takie plotki pojawiały się wcześniej, Kasia Krawczyk zapytała o to.
W odpowiedzi Druh Żugaj (komendant chorągwi krakowskiej i szef logistyki w
komendzie zlotu) powiedział, że w żadnym wypadku nie jest to impreza
nastawiona na zysk i że nawet jeśli taki powstanie, to będzie to zysk ZHP a
nie tych chorągwi.

===

Sorry, ale czegoś nie rozumiem. ZYSK?? Nawet jesli "dla ZHP", to ja mam
całość gdzieś. Zainteresowanym moge pokazać gdzie.

DJD