[Czuwaj]ZLot

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Pon, 19 Cze 2006, 19:23:50 CEST

> Korzystam czasami z obiadów dostarczanych prze firmę kateringową, są one
> dosyć obfite i smaczne, dostarczane wprawdzie w termosach,a nie
> opakowaniach jednorazowych, firma zawsze odbiera śmieci i zlewki, i stawka
> wyjściowa za obiad wynosi 5 zł.
> przy dużym zamówieniu i niedalekim transporcie udaje sie nam jeszcze
> trochę utargować.
>
> O ile więc dobrze zrozumiałem, przy zamówieniu 10000 porcji, zamiast 100,
> koszt jednego obiadu wzrasta dwukrotnie?
> a zastosowanie opakowań jednorazowych pozwoli na zmniejszenie kosztu
> wywozu śmieci?

> [...]
 To ja w imieniu organizatorow prosze o namiar na ta firme co daje 2 daniowy
obfity obiad za 5 zł !!!!!
A co do opakowan to nie maja one byc jednorazowe tylko plastikowe ktore
firma pozniej sama odbierze i sama umyje i oczywiscie ze to jest dla wygody
organizatorow a przede wszystkim uczestników zlotu !
Tomasz Łebek