[Czuwaj]ZLot

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Pon, 19 Cze 2006, 16:11:34 CEST

Seascout napisał
Tomku, przypominam Ci, ze Druh Skarbnik na RN powiedział, że jeśli koszt
obiadu w przetargu będzie niższy, to wtedy zostanie podniesiony koszt
śniadań i kolacji - tak by zawsze wyszło 20 zł. Na pytanie Kasi Krawczyk, co
będzie jeśli talony na śniadania i kolacje będą opiewały na takie stawki, ze
będzie to nieprejadalne przez uczestników - Skarbnik nie odpowiedział.

Więc przetarg - przetargiem - a stawka 20 zł !

Seascout

Powiedział ze jest to jedna z mozliwości!
Jestem w komendzie zlotu i wiem ze jezeli bedzie okazja na czym zaoszczedzic
to napewno to zrobimy po to beda oglaszane przetargi a co do jawnosci
finansow to obecnej wladzy zwiazku nikt nie moze nic zarzucic! Poki co kwota
350 zł to tyle ile potrzebyjemy na zlot w cenach bez przetargów! Tak sie
planuje koszty imprezy na taka skale o czym zapomnieli niektórzy przy
Gnieźnie ! Jak sie uda obnizyc koszty to zrobimy wszystko zeby zlot był
tanszy! Powiem tez ze dla mojej druzyny 350 zł na wyjazd na zlot to tez duza
kwota tym bardziej ze mieszkamy 40 km od Kielc i zadna to dla nas atrakcja
turystyczna a nad morze jedziemy w tym roku na 18 dni za 600 zł  (transport
nas troche zżera). Co do zysków to nie ma nic zdroznego jezeli cos zostanie
po zlocie nie mowie o kasie ale np o sprzecie jak to ktos wczesniej napisał
o garczkach dla 30000 osób! Dla nas najwazniejsze jest oprócz spraw
programowych to zeby zlot nie odbijał nam sie czkawką przez wiele lat!
Tomaszebek