[Czuwaj]ZLot

Seascout seascout w go2.pl
Wto, 20 Cze 2006, 08:09:18 CEST

::
::Seascout napisał
::Tomku, przypominam Ci, ze Druh Skarbnik na RN powiedział, że jeśli koszt
::obiadu w przetargu będzie niższy, to wtedy zostanie podniesiony koszt
::śniadań i kolacji - tak by zawsze wyszło 20 zł. Na pytanie Kasi Krawczyk,
co
::będzie jeśli talony na śniadania i kolacje będą opiewały na takie stawki,
ze
::będzie to nieprejadalne przez uczestników - Skarbnik nie odpowiedział.
::
::Więc przetarg - przetargiem - a stawka 20 zł !
::
::Seascout
::
::Powiedział ze jest to jedna z mozliwości!
::Jestem w komendzie zlotu i wiem ze jezeli bedzie okazja na czym
zaoszczedzic
::to napewno to zrobimy po to beda oglaszane przetargi (...) Jak sie uda
obnizyc koszty to zrobimy wszystko zeby zlot był
::tanszy!(...)

Nie wiem o czym rozmawiacie Tomku na posiedzeniach komendy Zlotu bo mnie tam
nie ma. Wiem co mówił Skarbnik na posiedzeniach konwentu i RN. I tam
dowiedzieliśmy się wszyscy, że cena żywienia 20 zł jest ceną ostateczną!
Nawet jeśli wynegocjujecie tańsze obiady.

Bardzo szanuję Waszą pracę, zgadzam się z propozycjami które
wypracowaliście, ale w tej jednej kwestii (wysokości stawki żywieniowej) mam
zdanie zupełnie odmienne.

Każdy kto choć raz robił obóz, wie, że cena żywienia maleje przy wzroście
liczby uczestników. Więc zupełnie nie mogę pojąć, czemu przy liczbie
uczestników 10.000 stawka jest wyższa niż przeciętna w Związku.

Seascout