[Czuwaj]ZLot

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Wto, 20 Cze 2006, 08:55:18 CEST

Seascout napisal

Nie wiem o czym rozmawiacie Tomku na posiedzeniach komendy Zlotu bo mnie tam
nie ma. Wiem co mówił Skarbnik na posiedzeniach konwentu i RN. I tam
dowiedzieliśmy się wszyscy, że cena żywienia 20 zł jest ceną ostateczną!
Nawet jeśli wynegocjujecie tańsze obiady.

Bardzo szanuję Waszą pracę, zgadzam się z propozycjami które
wypracowaliście, ale w tej jednej kwestii (wysokości stawki żywieniowej) mam
zdanie zupełnie odmienne.

Każdy kto choć raz robił obóz, wie, że cena żywienia maleje przy wzroście
liczby uczestników. Więc zupełnie nie mogę pojąć, czemu przy liczbie
uczestników 10.000 stawka jest wyższa niż przeciętna w Związku.

Nie tak calkiem to co mowisz jest do konca prawda ze cena maleje przy
wzroscie liczby uczestnikow z ekonomii a zwlaszcze z pracy w zakladzie
produkcyjnym (duzym zakladzie) wiem ze cena maleje w przypadku wzrostu do
wielkosci produkcyjnych zakladu w przypadku wzrostu powyzej ich mozliwosci
zaklad musi albo zainwestowac albo zatrudnic podwykonawce. Powierzenie
zlecenia zbyt duzej ilosci firm wiaze sie z ryzykiem zwiazanym z roznym
wykonaniem zlecenia i balaganem w zaopatrzeniu bo jak to sobie wyobrazasz np
50 firm kateringowych jasne rozne zarcie ale tez 50 samochodow krecacych sie
po zlocie itp.. Taka sytuacja wynikła wiec ze zlotem w Kielcach, Dochodzi
fakt obnizenia kosztów zwiazanych z przygotowaniem posilku i wywozu smieci
bo liczymy ze w skali zlotu gotowe obiady to okolo 3 zł oszczedności na
osobie dziennie (budowa zaplecza kuchennego, personel kuchenny, wywoz
śmieci, uprzatniecie terenu po zapleczu itp) a to obniza koszty gniazd i to
sporo! Ile kosztuje stawka na obozie to wiem bo robilem juz kilkamascie
obozów. A kwota 20 zł jest stawka górną to znaczy ze nie wzrośnie i tak ja
traktuj, a jezeli nawet nie obnizy to wpisowego choc o tym myslimy to i tak
uczestnicy dostana po obnizeniu ceny obiadu wiecej kasy na sniadanie i
kolacje to co w tym zlego ze dokupia sobie jakies napoje czy cos słodkiego
skoro i tak wydaja na to sporo kasy!
Tomasz Łebek