[Czuwaj]ZLot

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Wto, 20 Cze 2006, 09:15:44 CEST

Ale to trochę jak rozmowa o prądzie na obozie pod kątem tego czy jest to
przydatne czy nie. Może jest, ale jakies mało obozowe. Tak samo tutaj. Dla
mnie ważniejsze od pieniędzy jest to, że posiłki przygotowywane przez
drużynę, są po prostu bardziej... harcerskie i tyle :]

Dzisiaj spotykam się z dyrektorem programowym regionu europejskiego, z
chęcią porozmawiam z nim o doświadczeniach w tym zakresie.