FW: [Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Wto, 20 Cze 2006, 14:13:11 CEST

::: Inne czasy inna epoka...
::: Zlot 70-lecia był krótki i mniejszy,
::: więc nie można wprost porównywać,
::: ale .....
::: ZASTĘPY, powtórzę, ZASTĘPY same przygotowywały posiłki
::: we własnym zakresie,
::: co zreszta tez było oceniane w ramach współzawodnictwa
::: wewnątrz "gniazd".

 Coraz czesciej mam wrazenie ze niedlugo czasy socjalizmu i
 "komunistycznego" harcerstwa będą wspominane jako zloty
 okres HARCERSTWA w ZHP ;) O dzialaniach tych którzy wtedy
 starali się trzemac pion w ogole będziemy  mowili jak o
 Edenie ;) Ja już tak mam, ze niektóre z moich harcerskich
 przezyc traktuje jak zapisku z legendy o Atlantydzie i
 uwazam ze sa niemozliwe do powtorzenia i przezycia dla
 wspolczesnych harcerzy którzy maja szanase być w "wolnym"
 już harcerstwie ;) A ta dyskusja i podejcie oficjalne np.
 wlasnie do form zywienia tylko to powtierdza

Pozdr.

 Marcin