[Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

Wto, 20 Cze 2006, 14:57:15 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Goleman" <marcin w wedrownictwo.net>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, June 20, 2006 2:13 PM
Subject: FW: [Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

::: Inne czasy inna epoka...
::: Zlot 70-lecia był krótki i mniejszy,
::: więc nie można wprost porównywać,
::: ale .....
::: ZASTĘPY, powtórzę, ZASTĘPY same przygotowywały posiłki
::: we własnym zakresie,
::: co zreszta tez było oceniane w ramach współzawodnictwa
::: wewnątrz "gniazd".

 Coraz czesciej mam wrazenie ze niedlugo czasy socjalizmu i
 "komunistycznego" harcerstwa będą wspominane jako zloty
 okres HARCERSTWA w ZHP ;) O dzialaniach tych którzy wtedy
 starali się trzemac pion w ogole będziemy  mowili jak o
 Edenie ;) Ja już tak mam, ze niektóre z moich harcerskich
 przezyc traktuje jak zapisku z legendy o Atlantydzie i
 uwazam ze sa niemozliwe do powtorzenia i przezycia dla
 wspolczesnych harcerzy którzy maja szanase być w "wolnym"
 już harcerstwie ;) A ta dyskusja i podejcie oficjalne np.
 wlasnie do form zywienia tylko to powtierdza

Pisząc o zlocie 70-lecia trzeba pamietać że organizowały go
praktycznie krakowskie hufce Krowodrza i Śródniescie.,
bo to z nich wywodziła się zdecydowana wiekszość krakowskiego
KIHAM-u.
A były to hufce "obrzydliwie skautowe"
jak to okreslił niejaki Łapa.  ;-))
W praktyce funkcjonujące niezależnie od "oficjalnego ZHP".
Zarówno metodycznie jak i finansowo.

Czesław