[Czuwaj] harcerskosc zlotow ZHP

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Wto, 20 Cze 2006, 15:39:31 CEST

Witam,

Rafal Suchocki napisal:
> Z przykrością zauważę Rafale, że jednak udało Ci się pobić
> mojego kolegę g00rka jeśli chodzi gombrowiczowskie "dorabianie gęby".
chyba jednak moja wypowiedz byla bardziej gombrowiczowska
niz zalozylem bo ja sie do wypowiedzi Goorka nigdzie
nie odwolywalem - przeciez Goorek rowniez krytykowal
zbiorowe plastikowe zywienie.

Rozumiem, ze niewlasciwe skojarzenie moglo wyniknac
z uzycia Goorkowych "oszlomow i jastrzebi", ale to bylo
niejako poza konkursem glownego nurtu wypowiedzi.
W ten sposob chcialem tylko zwrocic uwage, ze nie bylo
to mile stwierdzenie Goorka.
Ale zdecydowanie przecze, ze pietnowalem w moim poscie
brak puszczanstwa u Goorka - w koncu jesli rozmawiam
z kims o indianach w harcerstwie to zawsze opowiadam
rowniez o indianizmie rodem z Pragi Polnoc z Goorkiem
w roli glownej.

Chyba wiec tym razem to zwykla nieczytelnosc intencji,
a nie duzurny makiawelizm:-)

pozdrawiam
Rafal
hm Rafal Bednarczyk