[Czuwaj] harcerskosc zlotow ZHP

Wto, 20 Cze 2006, 15:44:01 CEST

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, June 20, 2006 3:27 PM
Subject: RE: [Czuwaj] harcerskosc zlotow ZHP

Z przykrością zauważę Rafale, że jednak udało Ci się pobić mojego kolegę
g00rka
jeśli chodzi gombrowiczowskie "dorabianie gęby".

Ależ Rafał nie napisał że ci co "lgną do skautingu"
to są "plastikowe środowiska".
Stwierdził jedynie to co i ja zauważam że
wsród "plastikowych" jest taki "trynd"

Czesław