[Czuwaj] harcerskosc zlotow ZHP

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 20 Cze 2006, 15:50:05 CEST

Nie. Nie chodziło mi o, żadne piętnowanie g00rka.
Po prostu obaj radośnie przypinacie łaty/dorabiacie gęby.
Bo ani tzw. środowiska jastrzębi nie szkodzą tak temu związkowi jak robi to opcja zachowawcza, ani też plastiki nie prą tak do skautingu.
Te prawdziwe plastiki nie zakładają nawet plakietki WOSM albo WAGGS, traktując skauting jako nowomodny wymysł plus "iJeszczeMamyWyższeSkładkiInicWzamian".

Nie będę się już powtarzał, o czym pisałem wielokrotnie: nie w swoją stronę kierujcie swe karabiny/łuki.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ