[Czuwaj] harcerskosc zlotow ZHP

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 20 Cze 2006, 15:53:17 CEST

Prrr, s00hy. Nigdzie nie napisałem, że jastrzębie szkodzą związkowi bardziej
niż opcja zachowawcza. to twoja nadinterpretacja. Tym bardziej, że jak widzę
stawiasz się w trochę innym świetle niż do tej pory cię postrzegałem.

Czyżbyś był za natychmiastowym wyrzucaniem z organizacji osób pijących i
palących, tak jak czynią to wspomnianie przeze mnie "oszołomy i jastrzębie"
?

Nie przypominam sobie, choć może się mylę... :]