[Czuwaj] plastikowi harcerze, jastrzebie i mentorzy

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Wto, 20 Cze 2006, 17:41:01 CEST

Witam,

Rafal Suchocki byl uprzejmy odpisac na moj list
tak:

> Nie. Nie chodziło mi o, żadne piętnowanie g00rka.
> Po prostu obaj radośnie przypinacie łaty/dorabiacie gęby.
wytlumacz mi prosze na czym to przypinanie lat
polega? Ja przypinanie lat zauwazam zazwyczaj wtedy
kiedy kogos nie stac na mowienie komus w oczy swojego
o nim pogladu - a ja przeciez pisze zazwyczaj otwarcie
i znany jestem tez z tego, ze otwarcie mowie co o kims
mysle. Niestety nie jest to lubiane...

> Bo ani tzw. środowiska jastrzębi nie szkodzą tak temu
> związkowi jak robi to opcja zachowawcza, ani też plastiki nie
> prą tak do skautingu.
a powiedz mi drogi immienniku, dlaczego Twoje twierdzenie
ma styl mentorski, a ja mam przekonywac do swojej wypowiedzi?
Ja napisalem, ze moim zdaniem plastikowi harcerze pra
do skautingu bo to obserwuje od lat - nie majac wlasnej
tozsamosci latwo im przejmowac skautowa nie bedac na dodatek
posadzonym, ze to cos zlego i niestosownego.

> Te prawdziwe plastiki nie zakładają nawet plakietki WOSM albo
> WAGGS, traktując skauting jako nowomodny wymysł plus
> "iJeszczeMamyWyższeSkładkiInicWzamian".
to chyba mamy inna definicje plastikowych harcerzy
bo to o czym piszesz tutaj to dla mnie zwykla grupa zachowawczych
instruktorow

> Nie będę się już powtarzał, o czym pisałem wielokrotnie: nie
> w swoją stronę kierujcie swe karabiny/łuki.
alez ja nie kieruje swojego karabinu w strone Goorka!
Skad takie wrazenie?
Ciagle cierpliwie czekam na kierunki rozwoju zagranicznego
ZHP o ktore zapytalem w grudniu 2005, na ostatniej Radzie
Naczelnej zapytalem o nie znowu, ale jakos tak sie moje
pytanie zgubilo na sali...:-(
A przeciez gdybym Goorka atakowal to bym pytal o te zalozenia
co miesiac.

Musze powiedziec, ze staram sie bardzo prowadzic polemike
ze stanowiskami i sadami, a nie z osobami. I mysle, ze dopoki
walczy sie wlasnie z pogladami i stanowiskami to taka walka
jest dopuszczona. Szczegolnie jesli polemizuje sie z osobami
prowadzacymi nasz zwiazek z nowa (mam nadzieje) lepsza przyszlosc.
A Druh Komisarz niewatpliwie do tych osob nalezy.

pozdrawiam
Rafal
hm Rafal Bednarczyk
komendant kontyngentu