[Czuwaj] harcerskosc zlotow ZHP

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 20 Cze 2006, 16:04:11 CEST

Ale tracisz czas na ataki na "jastrzębi". Ja widzę w ZHP miejsce zarówno dla "jastrzębi" jak i "liberałów". Nie widzę ich dla opcji zachowawczej, plastikowej, kolonijno-wypoczynkowej.

Być może jest tak, iż w ZHP jest miejsce tylko dla "liberałów" albo tylko dla "jastrzębi". Nie wiem. Ale jeśli te dwie opcje nadal będą się wzajemnie zwalczać to za 5 - 10 lat, pozostanie w ZHP sam plastik.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ