[Czuwaj] harcerskosc zlotow ZHP

Wto, 20 Cze 2006, 16:11:16 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 20 June 2006 15:47
Subject: RE: [Czuwaj] harcerskosc zlotow ZHP

> Ale jest nadzieja - takie "plastikowe" srodowiska zazwyczaj lgna
> do skautingu. Oczywiscie idac tam na kolanach przyjmujac bezkrytycznie
> wszystko co skauting wyprodukowal i wyprodukuje, do tego kompletnie
> bez wizji po co do skautingu ida.

Rafał, to dość spore uproszczenie i wizja powiedziałbym 16 letniego
zbuntowanego harcerza, a nie poważnego harcmistrza, komendanta polskiego
kontyngentu na Jamboree 2007... :(

Chciałbym, aby nasze środowiska obozowały a tak "plastikowy" sposób jak
skauci z Chorwacji, Słowacji, Czech, Szwajcarii, czy Belgii.

Nie wypada powielać takich stereotypów druhu Rafale :P

====

Wiesz, ja bym powiedział raczej, że lgnąc do skautingu wymyslają li tylko
Szkolne Kluby Europejskie, przyjmując zaś bezkrytycznie wszelkie
wyprodukowane rzeczy w sensie totalnie materialnym, jak kolejne plakietki.

DJD