[Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Śro, 21 Cze 2006, 06:22:58 CEST

No to powie realista :)
Tomek co jest programem w ZHP? Kiedy się wychowuje? Na zajęciach od 9.00 do
13.30? A co potem? Potem obiad, a więc wychowywać nie trzeba?

Przeczytaj uważnie Podstawy Wychowawcze ZHP, tam jest napisane wprost (bo
wcześniej pisała o tym np. Grodecka - ale może nie zbyt bezpośrednio), że
wychowanie w harcerstwie trwa zawsze. Że wszystko co robimy jest programem!
Gotowanie obiadu też. Ja nie odróżniam czasu na program i nie na program.
Wszystko jest programem.

Seascout

A gdzie napisalem ze nie trzeba wychowywac poza godzinami 9-13 30 .
Catering jest dlatego ze nie ma zgody na budowe tylu kuchni i skladowisk
smieci ktore powstana przy sporzadzaniu posilkow w parku miejskim kielce
gdzie bedzie zlot! Dla mnie osobiscie pomysl z cateringiem tez kłoci z tym
co robimy na obozach z druzyna ale zawsze staram sie znalesc cos
pozytywnego! Bo tak mnie wychowali i postaram sie ten plastikowo-kolonijny
zanizony w dol zlot tak zorganizowac moim harcerzom zeby wyniesli ze zlotu
cos wiecej niz plastikowe tace!
Tomasz Łebek