[Czuwaj]ZLot

Śro, 21 Cze 2006, 09:49:10 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, June 21, 2006 9:35 AM
Subject: RE: [Czuwaj]ZLot

Bezapelacyjnie natychmiastowe wykluczenie z ZHP oraz odpowiedni wyrok sądu
za łamanie prawa - rozpijanie nieletnich. Nie ma co do tego wątpliwości :]

g00rek

No to zobaczymy czy ten SHH
też nie będzie miał watpliwości.

Ciekawić mnie będzie uzasadnienie wyroku.
Chyba poproszę prezydium NSH
by w trybie nadzoru
poprosiło o dokumentację tej sprawy.

Czesław