[Czuwaj] Ze Zlotu na Zjazd

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 21 Cze 2006, 09:49:27 CEST

Lista jest po to by dyskutować, ale już trochę znudziły mi się posty o obiadach na Zlocie. Stawka jest wysoka, to jasne. Gotowanie jest działaniem wychowawczym - to też jasne. Pakietom mówimy stanowcze nie :-) Dajmy jednak szansę zorganizować Zlot, który nie zadłuży Związku, a nawet jak przyniesie mu jakiś dochód to chyba dobrze.
Z góry powiem, że bony, czy talony mnie nie przekonują. Lepiej obracać gotówką (i np. obniżyć wpisowe o 50 zł jak się uda załatwić tańsze obiady). Ufam, że różne dyskusje zmotywują GK do takiego właśnie działania.

Mnie natomiast zainspirowała dyskusja na RN na temat Zjazdu Programowego. Okazuje się, że różnie ludzie rozumieją jego rolę. Ponadto pojawiły się 2 pomysły terminów - grudzień 2007 i czerwiec 2007. Ja dałem się przekonać do czerwca i argumentacji, że powinien on odbyć się przed odnawianiem przyrzeczenia, bo może się zdarzyć, że np. prawo ulegnie zmianie.
Ponadto zwróciłem uwagę, że różne składaliśmy w ZHP przyrzeczenia i ważne byłoby by w chwili odnawiania tekst przyrzeczenia i prawa nie podlegał już dyskusjom i był ostatecznie zaklepany w obecnym kształcie lub w nowym.
Podyskutujmy o tych terminach i o tym Zjeździe.
Może poglądy się ugruntują lub padną argumenty za ich zmianą.
SW