[Czuwaj]ZLot

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 21 Cze 2006, 10:37:30 CEST

Dominik! Jestem pełen podziwu, sam siebie nazwałeś oszołomem, a później
siebie wyrzuciłeś ;)))))

Oszołomami nazywam osoby:

- karzące wyrzucać wszystkich z ZHP po wypiciu lub zapaleniu papierosa

Oprócz tego nie ma wg mnie miejsca w organizacji na osoby palące przy
dzieciakach*

Na pewno nie ma miejsca na osoby będące pow wpływem alkoholu na imprezach
harcerskich (odpowiedzialność za dzieci), czy też rozpijające młodzież
(łamanie prawa) i to jest chyba fakt OCZYWISTY i nie ma co nad nim
dyskutować, bo to wynika z przepisów państwowych!

*Ja osobiście nie chciałbym w organizacji osób palących w ogóle. Dlatego, że
palenie to coś co wykonuje się regularnie, a nie ot kiedy się ma ochotę. A
dla wszelkich nałogowców nie ma chyba miejsca w ZHP, bo to olbrzymia słabość
charakteru. Ale palące przy dzieciach to zupełnie inna kwalifikacja czynu.

I później - zastanawiam się nad osobami pijącymi poza aktywnościami
harcerskimi. I proszę, nie wrzucajcie mi znowu że dziele harcerstwo na "na
zbiórkach" i "poza zbiórkami". Nie o to chodzi! Chodzi mi o to, że to
zupełnie inne kwalifikacje "wykroczenia". Jeśli ktoś łamie prawo państwowe,
czy naraża na szwank wychowanków to nie ma co zupełnie wchodzić w dyskusje o
PH!

I Marcin, nie uważam, że wtedy zostaną tylko osoby mierne i nijakie :)