[Czuwaj]ZLot

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 20 Cze 2006, 16:59:17 CEST

Jeśli koniecznie chcesz mnie postawić po którejś ze stron, to niech Ci będzie. Znasz doskonale moje poglądy. Nie pałam tez miłością do "KAŻDY MOŻE U NAS ZOSTAĆ".

>Myślę, że dobry wynik zjazdu 2007 mógłby zaowocować odejściem opcji
>skrajnych z obu stron, co by mi całkiem odpowiadało. Oszołom zawsze
>pozostanie oszołomem, niezależnie z której strony :]

A ja sobie myślę, iż obydwie opcje skoczą sobie radośnie do gardeł.
Oczami duszy widzę te radosne spory o każdy punkt Prawa Harcerskiego.
Nie wątpie,  iż tak "złotouste" teamy jak Ty i Rafał B. będziecie pod wyżyny podnosić sztukę retoryki. Z jakim wynikiem?
Zobacz zresztą z jakim nastawieniem do niego podchodzisz: "przynajmniej jastrzębie się wykruszą". Nie "a może uda nam się wspólnie osiągnąć consensus".

Jeśli tam będę, to z uwagą wsłucham się w starczy rechot Metternichów naszego Związku.

A tymczasem mamy nowe programy związkowe, ogłoszone już 14.06 (kto do jasnej ciasnej nie ma już wtedy dawno zatwierdzonego planu pracy?????)
W tym mój faworyt: http://program.zhp.pl/files/content/gk.zhp.pl/File/Niebo%20HAL%202006%20r..doc
który poziomem nie przekracza średniego konspektu z Kursu Drużynowych.

Mamy system zastępowy, który jak kraj duży i szeroki leży sobie i kwiczy.

Mamy obozy które powoli zamieniają się w kolonie.

(wykaże się pewną niewiedzą - nie śledzę już aż tak życia Związku - czy do zwołania Zjazdu o tej tematyce zobowiązała jakaś uchwała zjazdowa?)

Wiem, iż  Zjazd Programowy to rozmawiajmy o programie. Ale nie ograniczajmy go do Prawa. I to w tak wąskim zakresie.

Szkoda że nie ma już strony E-Zjazdu ZHR, ani też stron z materiałami z  ich zjazdów programowych. Uczmy się od młodszych braci, uczmy..

-
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ