[Czuwaj]ZLot

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Wto, 20 Cze 2006, 20:32:09 CEST

-----Original Message-----
From: Rafal.Suchocki w pse.pl
Sent: Tuesday, June 20, 2006 4:59 PM
A ja sobie myślę, iż obydwie opcje skoczą sobie radośnie do gardeł.
Oczami duszy widzę te radosne spory o każdy punkt Prawa Harcerskiego.
Nie wątpie,  iż tak "złotouste" teamy jak Ty i Rafał B. będziecie pod wyżyny
podnosić sztukę retoryki. Z jakim wynikiem?

M===

Rafale, ja nie wiem z jakim skutkiem. Ale to jest dyskusja wedlug mnie dość
fundamentalna, dyskusja o ideałach, o przyszłości związku. Co więcej, tego
typu dyskusji jest w związku jak na lekarstwo, a to świadczy, w moim
przekonaniu o  naszej słabości (intelektualnej? ;)).
Ja bym bardzo chciał, żeby takich "złotoustych teamów" było jak najwięcej
(no może niekoniecznie argumentujących swoje stanowiska epitetami ;)).
Z resztą brak rozmowy o ideałach jest obawiam się triumfem bezideowości,
betonu, czy jakkolwiek nazywać ten nurt.
A tak, jeśli nic się nie zmieni, to zjazd będzie jakze produktywna dysputa o
tym, czy zmienic zapis "nie pali tytoniu i ni pije napojów" na "nie ulega
nałogom"...

Łącze oszołomione pozdrowienia,

Maciej Syska