[Czuwaj] harcerskosc zlotow ZHP

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Wto, 20 Cze 2006, 17:24:36 CEST

Witam,

Michal Gorecki odpisal na moj list tak:

> Rafał, to dość spore uproszczenie i wizja powiedziałbym 16
> letniego zbuntowanego harcerza, a nie poważnego harcmistrza,
> komendanta polskiego kontyngentu na Jamboree 2007... :(
>
> Chciałbym, aby nasze środowiska obozowały a tak "plastikowy"
> sposób jak skauci z Chorwacji, Słowacji, Czech, Szwajcarii,
> czy Belgii.
>
> Nie wypada powielać takich stereotypów druhu Rafale :P

Druhu Komisarzu!

Nie trzeba od razu wpadac w gniew - on zazwyczaj przeslania
wlasciwe znaczenie wypowiedzi. Wszak w swoim liscie
napisalem COS DOKLADNIE ODWROTNEGO - ze "plasitkowi"
harcerze czegos naucza sie od skautingu. I opisalem
czego nauczyc sie beda mogli - wystarczy doczytac moj
mail do konca. Na spokojnie.

Po prostu pomyliles "plastikowych" harcerzy o ktorych
ja pisalem z typowym stereotypem "plastikowych skautow"
z ktorym ja od lat walcze i wlasnie miedzy innymi dlatego
zajmuje sie Jamboree.

Mam nadzieje, ze teraz dla Druha Komisarza moje stanowisko
jest jasne i pewnie moze byc przez to spokojniejszy,
ze jednak nie jestem takim 16-letnim zbuntowanym harcerzem
do jakiego mnie przyrownal w swoim liscie...
To drugi raz Druhu Komisarzu w tym dopiero co rozpoczetym
tygodniu, czyzby do 3 razy sztuka?

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk