[Czuwaj] harcerskosc zlotow ZHP

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Czw, 22 Cze 2006, 19:46:42 CEST

I tak i nie.

Owszem, przeoczyłem chyba twój wywód końcowy. Jednak stwierdzenie o
bezkrytycznym lgnięciu do skautingu jest niewątpliwie stereotypowe. Tym
bardziej, że jest tak precyzyjne jak stwierdzenie "potem poszliśmy w bok" :]

Jak dobrze wiesz skauting jest różnorodny i można najwyżej powiedzieć, że
plastikowe harcerstwo czerpie ze skautingu te plastikowe elementy które
uważa za wygodne, albo coś w tym stylu.

Nie trawię żadnych generalizacji skautowych, w czym przekonała mnie jeszcze
bardziej wizyta Davida. Na wszelakie rewelacje mówił "nie przejmujcie się,
mogę wymienić co najmniej jedną organizację która jest od was lepsza/gorsza
w tym zakresie". Czyli po prostu jesteśmy gdzieś po środku :]

Ale przecież ciebie nie musze o tym przekonywać :)