[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 20, Numer 35

Śro, 21 Cze 2006, 11:37:42 CEST

----- Original Message -----
From: "Ewa Gąsiorowska" <ewa w nautilius.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 21 June 2006 08:00
Subject: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 20, Numer 35

> Myślę zatem, drogi DJD, że jestesmy w niezwykle nowoczesnej organizacji,
> gdzie należy wykluczac wnioskodawców - cóz innego mam myslec?

Przypuszczam, ze tak jest.

Osobiscie otrzymałem zapewnienie, ze sprawa trafi do wyjasnienia przez SH.
Widocznie coś się zmieniło.

> Jezdzenie na obozy harcerskie, kiedy mamy np. 25 lat,
> a utrzymujacy nas rodzice ledwie zipią finansowo?

Wiesz, kiedyś w dyskusji instruktorskiej owdażyłem sie wyrazic pogląd, ze
instruktor bez pracy, pobierający zasiłek powinien zawiesić działalność do
czasu zaczęcia zarobkowania na siebie. Zostałem zakrzyczany, że nie rozumiem
harcerstwa i jestem bez litości dla biednych instruktorów...

Nie wiem, jaka jest słuszna w ZHP odpowiedż na to pytanie.

>Czy zgodne z prawem jest
> pojechanie na harcerski zlot, kiedy żonie akurat wtedy wypadł termin
> porodu?

Nie? NIE! Jako zona bym takiego męża spoliczkował. Najlepiej czyms twardym.

> Mało tego, rano sie okazalo, ze jest tam takze człowiek z urzedu miasta
> Palermo odpowiedzialny za edukacje i ktos w rodzaju kuratora oswiaty.
> Czyli
> w sumie- byli to skauci pijacy alkohol w bazie skautowej, na skautowej
> imprezie. Jakze inni od tych, których widziałam na Głodówce...

Wiesz, może to zboczenie z powodów osobistych, ale odrózniam pijaków od
osoby, która wypiła lampke wina.

DJD