Re: [Czuwaj] Zjazd było: Zlot 70-lecia harcrstwa

Śro, 21 Cze 2006, 12:01:02 CEST

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 21 June 2006 11:40
Subject: [Czuwaj] Zjazd było: Zlot 70-lecia harcrstwa

::
::Tomaszu, a moze powiedzmy uczciwie, ze wizja Zlotu w parku miejskim jest
do
::bani, że z zamej swej istoty zakłada to kolonijność i to jako reklamę w
::postaci Zlotu 100-lecia?
::
::Czyż to nie jest oficjalna reklama harcerstwa kolonijnego?
::

Nie wiem Dominik czy można tak kategoryczne sądy stawiać. Nie byłem na
miejscu Zlotu, ale to chyba nie jest w samym centrum Kielc. Duży udział w
tym jaki będzie Zlot będą miały reprezentacje chorągwiane. Od nich wiele
zależy.

===

Słowa "park miejski" i stwierdzenie, ze nie mozna tam gotować, brzmią dla
mnie jednoznacznie.

Moze się zapytam inaczej - czy bede mógł na ognisku przyrządzać w zastepie
sniadania i kolacje?

Czy jako środowisko aspirujące do miana puszczańskiego mamy po co tam
jechać??

DJD