[Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 21 Cze 2006, 17:34:02 CEST

Soo to nie jest daleko jak ci się wydaje.
W trakcie rozmów na RN padały takie argumenty i w sumie większość była temu
pomysłowi przychylna. Problem daty był inny.

ZA wczesniejszym zjazdem:

- zjazd w lesie
- zjazd PRZED przyrzeczeniem

ZA późniejszym zjazdem:
- mało czasu na przygotowanie
- ludzie zaabsorbowani 100leciem nie będą się przygotowywac do zjazdu

pzdr