[Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

Śro, 21 Cze 2006, 18:05:23 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 21 June 2006 17:34
Subject: RE: [Czuwaj]Zlot 70-lecia harcrstwa

> Bynajmniej nie jestem ślepo zapatrzony w ZHR. Ale pewne rzeczy
> niewątpliwie imponują. Zastanawiam się jak to by u nas pozytywnie
> wpłynęło na dobór uczestników :D

Soo to nie jest daleko jak ci się wydaje.
W trakcie rozmów na RN padały takie argumenty i w sumie większość była temu
pomysłowi przychylna. Problem daty był inny.

ZA wczesniejszym zjazdem:

- zjazd w lesie
- zjazd PRZED przyrzeczeniem

ZA późniejszym zjazdem:
- mało czasu na przygotowanie
- ludzie zaabsorbowani 100leciem nie będą się przygotowywac do zjazdu

Nie ma co rozpatrywac tego w aspekcie tego zjazdu, bo delegaci chyba juz sa,
jak się nie mylę??

DJD