[Czuwaj] rozwój liczebny

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Czw, 22 Cze 2006, 16:00:39 CEST

Na warsztatach dotyczących rozwoju liczebnego, w których niedawno uczestniczyłam padła taka myśl, która zainspirowała mnie do tego postu. To może być kolejny kij w mrowisko lub kolejna cegła na barykadę między G00rkiem i Olkiem, więc rzucam, niech się chlopaki pobawią:

Analizowaliśmy rozwój (lub zwój) liczebny poszczególnych organizacji, zastanawiając się równocześnie czemu wzrost powinien służyć.I wówczas padło zdanie dotyczące celu i rozumienia wzrostu.

Chcemy się rozwijać, chcemy szerzyć naszą ideę
nie dla wzrostu liczebnego organizacji, większych liczb
tylko dlatego, że wierzymy, że nasza idea i sposób na życie są słuszne. Więc jesteśmy zobowiązani do tego, aby przekazywać tę ideę dalej, bo chcemy, aby wielu ludzi na świecie żyło tak jak my.

Ciekawa jestem jak wy rozumiecie ROZWÓJ LICZEBNY organizacji, a właściwie jego CEL?

Kilka wniosków i pytań:
- w takim razie powinniśmy żyć zgodnie i ideą, którą chcemy przekazać, zgodnie ze stylem życia, jaki głosimy.
- Czy dobrze wiemy, co jest w tej idei?
 (moim zdaniem nie wszyscy i nie ma co do tego zgody)

- Czy idee są niezmienne przez lata?
(moim zdaniem tak)

- czy styl życia z tym związany jest niezmienny przez lata?
(moim zdaniem nie, zachowania czy sposoby na życie ewoluują w czasie i jeżeli są zgodne z ideą to wszystko jest w porządku a nawet lepiej)

Ot mały przykładzik:
- Czy 100% abstynencja to składnik naszej Idei czy stylu życia uwarunkowany przez sytuację społeczną?

:):):)

Nadchodzi najkrótsza noc tego roku! Zobacz przepowiednie:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fh126.html&sid=798