RE: [Czuwaj] Płyta CD

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pią, 23 Cze 2006, 09:12:58 CEST

No dobra. Nie wytrzymam.

Patrzę na ten zestaw piosenek i zastanawiam się nad tą plyta z czysto
promocyjnego punktu widzenia.

Mamy pewne cele, mamy pewne wskaźniki.

Celem jest poprawa wizerunku wśród miedzy innymi mlodziezy niezrzeszonej,
harcerzy, czy reszty spoleczenstwa.

Patrzac na ciagly spadek liczebny możemy spokojnie powiedzieć, że
poprawienie wizerunku wśród młodziezy niezrzeszonej jest naszym głównym
priorytetem. W końcu to przede wszystkim dla dzieciaków jesteśmy.

Wskaźnikiem pewnie jest % osób mających pozytywne zdanie o harcerstwie, albo
liczba członków (to chyba jednak wypadkowa wielu innych czynników).

Teraz proste jak drut pytanie: czy wydanie takiej płyty

- poprawi te wskaźniki?
- zwalczy stereotypowe widzenie harcerstwa?

Jestem zażenowany. Jaki jest właściwie CEL? Kolejne wydawnictwo dla
seniorów?

eh.

Czekamy na dalszy rozwój wydarzeń.