RE: [Czuwaj] Płyta CD

Seascout seascout w go2.pl
Pią, 23 Cze 2006, 21:05:44 CEST

::
::http://zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=2476
::
::Zestaw jest fajny...
::
::Ta piosenka "czuj-czuj, czuwaj!, czuj-czuj, czuwaj!" to prawdziwy hit
::stulecia. Zabrakło mi piosenki Instruktorskiej (tam w lesie nad
::jeziorem...). Bardzo ją lubię...
::
::Seascout
::
::--
::

Ej... Ale ja naprawdę lubię piosenkę instruktorską. W wersji śpiewanej, nie
mruczanej.

Jednak "Płonie ognisko w lesie" budzi we mnie mieszane uczucia. Jak to jest
postrzegane najlepiej oddaje wykonanie tej piosenki na płycie O.S.T.R. "MASZ
TO JAK W BANKU". Polecam. (Nr. 14 tytuł "Płonie")

Seascout