Re: [Czuwaj] Płyta CD

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pią, 23 Cze 2006, 23:15:56 CEST

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, June 22, 2006 10:34 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Płyta CD

> http://zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=2476
>
> Zestaw jest fajny...
>
> Ta piosenka "czuj-czuj, czuwaj!, czuj-czuj, czuwaj!" to prawdziwy hit
> stulecia. Zabrakło mi piosenki Instruktorskiej (tam w lesie nad
> jeziorem...). Bardzo ją lubię...
>
> Seascout

Pisałeś to ironicznie czy na poważnie?
W szkole podstawowej miałem nauczycielkę muzyki która uczyła nas piosenek
harcerskich w taki sposób że to całkowicie zabijało ich urok (pianino,
szarobura sala i ponura niesympatyczna starsza pani). Właśnie
"Piosenkę Instruktorską" i kilka innych obrzydziła mi na zawsze...
GS