RE: [Czuwaj] P³yta CD

Seascout seascout w go2.pl
Sob, 24 Cze 2006, 08:37:12 CEST

::>
::> Ta piosenka "czuj-czuj, czuwaj!, czuj-czuj, czuwaj!" to prawdziwy hit
::> stulecia. Zabrak³o mi piosenki Instruktorskiej (tam w lesie nad
::> jeziorem...). Bardzo j± lubiê...
::>
::> Seascout
::
::Pisa³e¶ to ironicznie czy na powa¿nie?
::W szkole podstawowej mia³em nauczycielkê muzyki która uczy³a nas piosenek
::harcerskich w taki sposób ¿e to ca³kowicie zabija³o ich urok (pianino,
::szarobura sala i ponura niesympatyczna starsza pani). W³a¶nie
::"Piosenkê Instruktorsk±" i kilka innych obrzydzi³a mi na zawsze...
::GS

Powa¿nie. Piosenka Instruktorska tak obiektywnie nie podoba mi siê, ale
bardzo j± lubiê. Mo¿e to paradoks... mam po prostu mi³e wspomnienia zwi±zane
z t± piosenk± :)

Seascout

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj