Re: [Czuwaj] Płyta CD

Grażyna Szyndel grasz w wp.pl
Pią, 23 Cze 2006, 13:20:10 CEST

>Mamy tyle fajnych, medialnych rzeczy do pokazania. A pokazujemy piosenki
>harcerskie, pląsy, przyrzeczenia i kiczowate zespoły rodem z festiwalu
>Kielce.

>MARZĘ o badaniach które pokazałyby jak to odbiera młodzież :]

>g00rek

Nie jest tak łatwo. Mam dość świeże "telewizyjne" doświadczenia -
wywalczyłam, żeby szczecińska  TV zrobiła program o harcerstwie z okazji
zlotu hufców miejskich. Pani redaktorka, skadinąd bardzo dla nas przychylna,
nie chciała jednak pokazać nic więcej, jak tylko właśnie stereotypy - pląs,
piosenkę, ognisko i stanie na baczność (!). Na szczęście udało się przemycić
coś więcej :)

phm. Grażyna Szyndel
KH Szczecin Dąbie