RE: [Czuwaj] Płyta CD

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pią, 23 Cze 2006, 13:55:43 CEST

Bo ich grzeje to jak nas postrzegają przecież. A mają coś nietypowego.
Pozatym każdy pamięta harcerstwo z lat młodości. Właśnie stereotypowo.

Więc NIE, NIE i jeszcze raz NIE.

g00rek

PS Ten pan w śmiesznym kapeluszu naprawdę mówił "ASK THE BOY" :)