atrakcyjno¶æ (by³o=Re: [Czuwaj] P³yta CD

Pi±, 23 Cze 2006, 15:00:23 CEST

----- Original Message -----
From: "Micha³ Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, June 23, 2006 12:41 PM
Subject: RE: [Czuwaj] P³yta CD

> Niemniej jednak to chyba nie do nich ten produkt.
> Czemu wiêc wydajemy t± drog± co¶ co WYRA¬NIE
> nie jest skierowane do tej  grupy docelowej? :]
>
> Mamy tyle fajnych, medialnych rzeczy do pokazania.
> A pokazujemy piosenki harcerskie, pl±sy, przyrzeczenia
> i kiczowate zespo³y rodem z festiwalu Kielce.
>
> MARZÊ o badaniach
> które pokaza³yby jak to odbiera m³odzie¿ :]

Moim zdaniem,
a przynajmniej takie mam nieodparte wra¿enie,
z tegorocznej analizy spisu
¿e przyda³yby siê badania nad tym
co nam odbiera dla instruktorów.
Tych co juz s±.

Polecam wykres 7
ze wstepnej alalizy spisu ZHP
Tam najlepiej widaæ gdzie "chudneli¶my" w poprzednich latach.

Warto zauwa¿yæ ¿e ubieg³oroczny spadek
o 8421 osób, jest nietypowy,
bo sk³ada siê z ok. 4600 cz³onków dru¿yn
przy jednoczesnym zaniku   225 j.o. czyli 21 os/jo,
oraz prawie 3800 osób doros³ych
(instruktorów (1192 !!), seniorów, starszyzny i dzia³aczy).
Intryguje mnie "profil straty" wsród instruktorów,
niestety z opublikowanej w³asnie analizy "Kadra"
niewiele mogê wywnioskowaæ

Czes³aw