[Czuwaj] Odp: atrakcyjność

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pią, 23 Cze 2006, 15:06:44 CEST

Dnia 23-06-2006 o godz. 15:00 czesiek.harcerstwo napisał(a):
 > Warto zauważyć że ubiegłoroczny spadek
> o 8421 osób, jest nietypowy,
> bo składa się z ok. 4600 członków drużyn
> przy jednoczesnym zaniku   225 j.o. czyli 21 os/jo,
> oraz prawie 3800 osób dorosłych
> (instruktorów (1192 !!), seniorów, starszyzny i działaczy).
> Intryguje mnie "profil straty" wsród instruktorów,
> niestety z opublikowanej własnie analizy "Kadra"
> niewiele mogę wywnioskować
>
> Czesław

Po części instruktorów seniorów i starszyznę
odebrała nam nowa formuła spisu, która nakazała im spisać się
indywidualnie, a nie grupowo, jako członków kręgów.
Z tego też powodu mamy pewien wzrost wśród kadry
(tej spisanej  personalnie) dodaliśmy do zeszłorocznego grona
tych, którzy byli w kręgach i nie spisywali się indywidualnie w ubiegłych latach.

nad tym, kogo zabrakło w tym spisie usiądę w najbliższym
(wakacyjnym) czasie, bo wymaga to zdecydowanie więcej pracy,
na którą nie mogę sobie teraz pozwolić.
Pozdrawiam
Ania

Oglądaj -> Wydarzenia.wp.pl -> Wiesz, co najważniejsze!
Najbardziej aktualne materiały filmowe - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=www.wydarzenia.wp.pl&sid=797