[Czuwaj] Płyta CD

Sob, 24 Cze 2006, 08:58:49 CEST

Dnia piątek, 23 czerwca 2006 14:09, phm. Jossarian napisał:

> Obu druhom prawdę przypomnieć, że ZHP nie jest wydawcą Życia Warszawy i nie
> mamy wpływu na to co wydaje ta szacowna gazeta. Z tego co wiem to oni
> postanowili wydać płytę z piosenkami harcerskimi, a wydział promocji GK-i
> współpracując z nimi przypilnował, by nie nabroili i by wybór był naprawdę
> dobry, i by piosenki zaśpiewali harcerze co to potrafią zrobić, i by były
> to prawdziwe standardy.

Po wstępnym przesłuchaniu płyty mam wrażenie, które jakoś niezwykle często
ogarnia mnie w przypadku akcji "góry"....średnio.

Abstrahując już od repertuaru, to wykonanie na pewno nie jest złe, ale
spodziwałbym się wiele lepszego. Jak zwykle jednak jest średnio,
beznamiętnie, na tróję.

Czy na prawdę tak trudno chociaż poszerzyc instrumentarium? Dwa pokoje od
szefa promocji i informacji pracuje instruktor, który gra na harmonijce
ustnej. Czy wszystkie te piosenki muszą śpiewać dziewczyny? Czy wszystkie
muszą być grane tak "z wolna"?

Wpienia mnie to jeszcze bardziej niż gdyby było zupełnie do kitu, bo wtedy
może by było śmiesznie. Nie chcę się chwalić, ale byłbym w stanie zebrać
kilku znajomych z dwóch hufców i zrobilibyśmy to lepiej, jakoś z polotem, z
fantazją, z energią. Ale kiedy znowu będzie druga taka szansa ??

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"