[Czuwaj] Płyta CD

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Sob, 24 Cze 2006, 13:43:00 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):
> Wpienia mnie to jeszcze bardziej niż gdyby było zupełnie do kitu, bo wtedy
> może by było śmiesznie. Nie chcę się chwalić, ale byłbym w stanie zebrać
> kilku znajomych z dwóch hufców i zrobilibyśmy to lepiej, jakoś z polotem, z
> fantazją, z energią. Ale kiedy znowu będzie druga taka szansa ??

Mam już tą płytę, przed chwilą słuchałem.

Jeśli chodzi o muzyczne wykonanie - rzeczywiście jest "sucho".
Poprawnie, ale bez polotu. Nie ma fałszowania, nie ma nadmiernego wycia.
Jak na harcerską produkcję (niestety) jest ok.

Chociaż rzeczywiście widziałem wiele, wiele, wiele harcerskich produkcji
na o wielw wyższym poziomie. Przede wszystkim wesołych, dobrych wykonań.

***

Ale tu zupełnie nie o to chodzi. Pytanie brzmi: czy wydawanie płyty z
harcerskimi piosenkami w jakikolwiek sposób polepsza nasz wizerunek w
grupie docelowej na której powinno nam najbardziej zależeć i dla której
tak na prawdę istnieje harcerstwo??

Czy to należy do tych rzeczy które sa medialne?

(przypomnę mój ulubiony przykład z przyrzeczeniem, którego nie sposób
docenić, ale które medialne nie jest WOGÓLE!)

LEAVE THE HARCTRIX NEO.